10/01/2012

DENIM AND LEATHER






(second-hand denim shirt, Topman leather belt, vintage leather backpack, ginatricot shorts, Stradivarius moccasins)

Lubię połączenie jeansu ze skórzanymi elementami, jest to chyba moje ulubione połączenie, jeżeli chodzi o tkaniny. W tym outficie postawiłam na jeansową koszulę i skórzane dodatki:  pasek i plecaczek vintage (który upolowałam ostatnio w second-handzie za jedyne 10zł). Mam nadzieję, że nie był to ostatni raz, kiedy ubrałam szorty na gołe nogi. Chciałabym nacieszyć się jeszcze słońcem.

Przepraszam was za moją małą aktywność na blogu, ale w związku z rozpoczęciem studiów, przeprowadziłam się do nowego mieszkania, gdzie mam na razie małe problemy z internetem. Obiecuję, że w przyszłym tygodniu będę już systematyczna!

***

 I like conjuction of denim and leather. In this outfit I've decided to connect denim shirt together with leather accessories: belt and vintage backpack (which I've bought in second-hand for 3$ ). I hope it wasn't the lat time when I was wearing shorts without any tights.

I'm sorry that I'm not too active on my blog but I'm starting my studies and I've moved to new flat where I have problems with Internet. I'll be more systematic next week. I promise!

25 comments:

  1. Faajna stylizacja, lubię takie. A plecak to prawdziwa perełka;)

    ReplyDelete
  2. Fajny zestaw, podoba mi się plecak ;)

    ReplyDelete
  3. niekoniecznie dla starszych ale my tworzymy kolekcję bussines tylko i wyłącznie :)

    super wyglądasz!

    ReplyDelete
  4. świetne połączenie, a plecaczek dodaje uroku ;p

    ReplyDelete
  5. też uwielbiam skórzane elementy, są seksowne ale trzeba dodawać do nich stonowane i delikatne tkaniny aby nie przesadzić :) Może obserwujemy ?

    Całuję Tina :*

    ReplyDelete
  6. bosko wyglądasz :) dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie

    ReplyDelete
  7. geeenialnie wyglądasz !! :)

    zapraszam,
    badratt.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ja Cię! zaainspirowałaś mnie maksymalnie! plecaczek <3

    pannaiga.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Cudna stylizacja!
    Obserwuję.

    ReplyDelete
  10. super masz bloga!!!!




    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Kadik Babik

    ReplyDelete
  11. uwielbiam te plecaki :)
    wyglądasz ślicznie obserwuje :))

    ReplyDelete
  12. Wow, strasznie podobają mi się Twoje zdjęcia, są takie wyraźne, nasycone, a looki bardzo ciekawe. :) Takie połączenie również mi się podoba. Życzę Ci w takim razie powodzenia na studiach i powodzenia z internetem. :)

    Dzięki za odwiedziny! :**

    ReplyDelete
  13. Great outfit! I don't know why I still don't have a denim vest!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Urzekł mnie ten outfit jak i cały blog dlatego bez zastanowienia obserwuję!:D

    ReplyDelete
  15. Rewelacja. :) Ten plecaczek dodaje uroku. :)

    ReplyDelete
  16. bardzo fajan stylizacja!

    POdoba mi sie Twój blog dodaje do obserwowanych ;))

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. i love your outfit,
    every outfit of you is so ...welll amazing and breathtaking!
    i love the combination and your love to vintage and oldschool looks,
    you are a very pretty girl.

    I adore your blog, keep on doing this wonderful thing you do here.
    I had to follow you, you have a new fan now <3
    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  18. plecaczek mnie urzekł *.*
    + obserwuję!

    ReplyDelete
  19. Amazing pictures, you're beautiful!
    http://creepers-and-cats.blogspot.pt/
    xx
    Marta

    ReplyDelete
  20. plecak jest genialny, bardzo mi się podoba! :)



    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu! :))

    ReplyDelete
  21. Ja tu marznę przykryta kocem z kubkiem gorącego mleka, a Ty mi tu takie zestaw prezentujesz! No chyba się na Ciebie zdenerwuje :D Chociaż wyglądasz nieziemsko!

    ReplyDelete